.

قائم مقام توليت آستان قدس رضوي از روند خدمت رساني به زائران پياده بازديد كرد

قائم مقام توليت آستان قدس رضوي با حضور در ايستگاه هاي صلواتي پذيرايي از زائران پياده در محورهاي نيشابور و سرخس كه توسط خادمان امام رضا(ع) برپاشده، از نزديك روند خدمت رساني به زائران بارگاه منور رضوي را ارزيابي كرد.

1396/8/23 سه شنبه

به گزارش آستان نيوز، سيد مرتضي بختياري در ايستگاه صلواتي جوادالائمه(ع) در محور نيشابور در جمع خبرنگاران حضور يافت و به سئوالات آنان پاسخ گفت.
وي با اشاره به برپايي 44 ايستگاه استقبال، پذيرايي و اسكان توسط خادمان و خادمياران بارگاه ملكوتي امام رضا(ع) در مشهد مقدس و موكب هاي برون شهري براي پذيرايي از زائران پياده اظهار داشت: با تاكيد توليت معزز آستان قدس رضوي و با توسعه مفاهيم خادم، خدمت و مخدوم علاوه بر خدام حرم مطهر، شاهد استقبال و حضور اقشار مختلف جامعه در جمع خدمتگزاران زوار عزيز حضرت رضا(ع) هستيم.
وي با اشاره به ارائه خدمات اسكان به ١٢٠ هزار نفر از زائران پياده گفت: از همه زائران عزيز پياده امام رضا(ع) با غذاي متبرك مهمانسراي حضرت پذيرايي خواهد شد.
قائم مقام توليت آستان قدس رضوي با اشاره به نقش پررنگ مردم مشهد در توسعه فرهنگ ميزباني از زائران اذعان داشت: در سال گذشته تعداد زیادی از منازل مجاوران امام رئوف(ع) در اختيار زائران پياده قرار گرفت.
بختياري تصريح كرد: در محورهاي منتهي به مشهد مقدس خدمتگزاران فني حرم مطهر نيز براي انجام تعميرات خودروها و خدمت رساني به زائران در جاده ها حضور دارند.

ارائه خدمت به زلزله زدگان كرمانشاه
بختياري در پاسخ به سئوالي در رابطه با خدمات به زلزله زدگان استان كرمانشاه، اظهار كرد: با دستور و تاكيد ويژه آيت الله رئيسي، خدمتگزاران بنياد كرامت رضوي سريعا از عتبات عاليات عازم سرپل ذهاب و شهرها و روستاهاي زلزله زده استان هاي غربي كشور شدند و روند خدمت رساني با سرعت و قوت ادامه دارد.
وي گفت: آستان قدس رضوي در كنار ساير دستگاه هاي اجرايي و امدادي، وظيفه ذاتي خود مي داند كه براي كاهش آلام اين عزيزان اقدام نمايد.
 
 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
نظر
نسخه قابل چاپ
مطالب مرتبط
پربازدیدترین ها آخرین مطالب
.گزارش روز
.گفت و گوی روز
.
فرهنگی
.

.All right reserved by Astan Quds Razavi

تمام حقوق این وبگاه متعلق به آستان قدس رضوی است.