.

معاون تبلیغات آستان قدس رضوی عنوان کرد:

ارائه خدمات راهنمایی زائران در 8 دفتر و کیوسک راهنمای زائر

معاون تبلیغات آستان قدس رضوی گفت: در هشت ماه ابتدایی سال جاری 8 دفتر راهنمای زائر و کیوسک‌های اطلاع رسانی اماکن متبرکه به صورت شبانه روزی به زائران حضرت رضا(ع) خدمات‌رسانی کردند.

1396/10/28 پنجشنبه

به گزارش آستان نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجلال حسینی با بیان اینکه این دفاتر به عنوان رابط میان برنامه‌های فرهنگی و مذهبی با زائران و دوستداران حضرت رضا(ع) شناخته می‌‏شوند، اظهار کرد: این دفاتر اطلاع رسانی در همه صحن‌های حرم مطهر رضوی به صورت روزانه و در ایام مناسبتی به صورت شبانه روزی فعال هستند.
وی بیان کرد: هشت جایگاه‌ اطلاع‌رسانی در ورودی‌‌های حرم مطهر و در صحن‌های مختلف اماکن متبرکه تعبیه شده است که خدمات مختلفی از جمله ارائه نقشه‌های راهنما، بروشور، برگه‌های مسابقات و معرفی برنامه‌های حرم مطهر رضوی در طول سال ارائه می‌کنند.
حسینی با اشاره به اینکه بیش از یک هزار نیروی افتخاری مشغول ارائه خدمات به زائران بارگاه منور رضوی هستند، افزود: این دفاتر علاوه بر راهنمایی و اطلاع‌رسانی، هفته نامه حرم، سی‌دی اهدایی، تقویم دیواری، پیک زائر و دیگر محصولات فرهنگی را به زبان‌های فارسی، عربی، انگلیسی، فرانسه، آذری و اردو توزیع می‌کنند.
وی تصریح کرد: این دفاتر از ابتدای سال تا کنون به بیش از 8 میلیون و پانصدهزار زائر ارائه خدمات داشته‎است.
 
 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
نظر
نسخه قابل چاپ
مطالب مرتبط
دفاتر راهنمای زائر حرم رضوی خدمات شبانه‌روزی ارائه می‌کنند
نقشه راهنمای حرم مطهر، ویژه زائران نوجوان منتشر شد
اطلاع‌رسانی و راهنمای زائر در حرم مطهر رضوی شبانه‌روزی شد
افزایش ساعت کار باجه‌های اطلاع‌رسانی و راهنمای زائر حرم مطهر در نوروز
لوح فشرده راهنمای زائر به 4 زبان زنده دنیا منتشر می شود
پربازدیدترین ها آخرین مطالب
.گزارش روز
.گفت و گوی روز
.
فرهنگی
.

.All right reserved by Astan Quds Razavi

تمام حقوق این وبگاه متعلق به آستان قدس رضوی است.